Ik ben een uur geleden uit de trein gekomen van Bussum zuid naar Schiphol. Mijn man heeft een pas waarmee ik samenreiskorting kan krijgen . Dit had ik geactiveerd. Maa4 aangezien je in Bussum zuid niet door pootjes hoef wist ik niet dat ik ook nog naar een incheckbalie moest.
De controleur kwam eraan en ik gaf mijn pas met de mededeling dat mijn man 3 rijen achter mij zit ivm samenreiskoring. Zeg de conducteur u heeft niet ingecheckt ik was zo verrast en zei gelijk ok sorry. Gelijk erover heen u krijgt wel een boete ik die gewoon altijd betaald , heb ook een ov kaart, vorige week nog kaartjes gekocht met mijn ns app omdat jullie een aanbieding hadden met 20 % korting.
Toen zei hij ja wij NS vergeven met het 1 maal als ze het vergeten zijn . Dan moet u straks bellen om vervolgens met het nummer van de Qr code door te geven en dat krijgt u de bekeuring niet thuis.
ok ik gedaan gelijk gebeld na de nodige vertraging met de trein zegt de meneer aan de telefoon nee u moet het eerst afwachten de bekeuring en dan kunt het pas regelen.
Aangezien ik nu op vakantie ga en gewoon geen stress wilde hebben en gewoon fout geïnformeerd bent vind ik dit zo klantonvriendelijk.
vr gr
Hannie de Man