Goedenavond ik heb een ticket gekocht van helmond naar deurne maar bij mijn afschriften zijn de kosten wel afgegaan maar ik heb geen kaartje dus heb ik zojuist een nieuwe moeten kopen en die deed het wel dus wilde ik vragen of het mogelijk is om mijn geld terug te krijgen van 1 ticket
Moderator edit: Verwijdering betaal gegevens.
Hey Elyesawillemsen. Welkom bij de NS Community!
Ik heb deel van je post verwijderd, hier stond namelijk wat van je persoonlijke gegevens in! Je kunt nu het beste contact op zoeken met onze klantenservice voor meer hulp!
Ik heb een ticket retour gekocht Enschede Deventer. Vandaag reden de treioniet vanwege storing tussen Enschede en Almelo. Daarom besloten om met de auto te gaan en dus de ticket niet gebruikt. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
Ik heb een ticket retour gekocht Enschede Deventer. Vandaag reden de treioniet vanwege storing tussen Enschede en Almelo. Daarom besloten om met de auto te gaan en dus de ticket niet gebruikt. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
Als de te verwachten vertraging op de eindbestemming minstens 1 uur was, dan kun je dat hier terugkrijgen:
https://gtbv-formulier.ns.nl/ns/klantenservice-geld-terug-bij-vertraging
Vul als vertrek- en aankomststation Enschede in.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.