Hoi, ik heb net een ticket gekocht bij jullie, maar deze kreeg ik niet binnen op de app. Ik wil graag mijn geld terug. Heb het ticket ook niet meer nodig.
Zorg dat u de ticket niet downloadt en opent. Neem dan contact op met Klantenservice. Bedenk wel dat het erg druk is ivm de afhandeling van 3 -OEPS- april. Heeft u hem geopend om in de app te krijgen, dan is het anders. Klantenservice kan het allemaal zien en die zullen de oplossing moeten geven. Wij kunnen daar niet bij.
U kunt uw bestelnummer beter even weghalen. Het is hier een openbaar forum, en niet iedereen heeft goede bedoelingen.
Bedenk wel dat het erg druk is ivm de afhandeling van 3 juni.
Was er toen iets? :P
Oeps, geen idee. ;-)
Thom heeft gewoon schoon genoeg van dit koude april weer en is in gedachten al in juni.
Waarom koop je een treinkaartje als je die niet nodig hebt? Of heb je al gereisd zonder dat deze binnen was en ben je inmiddels op het eindstation?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.