Gestolen koffer Zwolle - Groningen. Iets gezien?

  • 21 February 2023
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

GRAAG ZOVEEL MOGELIJK DELEN 🫶🏼

Maandag 20 februari 2023 omstreeks 19.00 uur is mijn koffer gestolen uit de trein van Zwolle naar Groningen. Het is waarschijnlijk rond 19.15 uur gebeurd bij station Europapark Groningen.

Het gaat om een grote, blauwe koffer (denim look) met wieltjes en er staat in het klein New York op. In de koffer zit voornamelijk dameskleding (maat XS/S), een houten giraffe beeldje, een Navahoo winterjas enkellang, echt helemaal niks van waarde voor een dief maar wel voor mij😪.

De vermoedelijke dader is een zwarte man, korte dreads, ongeveer 25 jaar, 1.70m en droeg een wit trainingspak van Nike.

Mocht je in de buurt van Europapark wonen, zou je wellicht een beetje om je heen willen kijken of er ergens spullen/een koffer gedumpt zijn?

Wellicht wordt de koffer en/of de spullen wel aangeboden op marktplaats en/of facebook, zouden jullie ook daar een oogje in het zeil willen houden?

Alvast heel erg bedankt!🩷


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je aangifte gedaan bij de politie en een opsporingsformulier NS ingevuld?

Aangifte bij de politie is gedaan en opsporingsformulier bij de NS ingevuld. Alsnog bedankt voor de tips!😊

Goedemorgen Nouzz en welkom bij de NS Community.

Spijtig om te lezen dat je jouw koffer bent kwijtgeraakt. Alhoewel ik de kans vrij klein acht dat je bericht op de Community vruchten zal afwerpen snap ik dat je zoveel mogelijk dit wilt verspreiden om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Hopelijk vind je de koffer terug!

Goedemorgen Nouzz en welkom bij de NS Community.

Spijtig om te lezen dat je jouw koffer bent kwijtgeraakt. Alhoewel ik de kans vrij klein acht dat je bericht op de Community vruchten zal afwerpen snap ik dat je zoveel mogelijk dit wilt verspreiden om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Hopelijk vind je de koffer terug!

Hi Stijn, 

 

Bedankt voor je medeleven 😁 

Ik acht de kans ook erg klein dan wel niet bestaand maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis! 

Reageer