beantwoord

graaien in de prullenbakken

  • 9 July 2023
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Dag, ik heb een vraag over het volgende: Ik zag vandaag een stel dat in alle prullenbakken in de eersteklas treincoupe, tussen de reizigers door, aan het zoeken was naar lege blikjes, afval dus. Sinds wanneer is daar toestemming voor verleend? Dit is werk voor na de rit, voor de schoonmaakploeg! Nadat ze gesnuffeld hadden, bleven ze doodleuk in de eersteklas zitten! Ik betaal 30,- euro voor een treinreis en ik wil niet dit soort dingen meemaken in de trein. De volgende keer haal ik de conducteur erbij of ik trek aan de noodrem. Wilt u mijn vraag doorgeven aan de desbetreffende instantie?

icon

Beste antwoord door Tamzin 10 July 2023, 10:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb jij ze aangesproken?.

Reputatie 7
Badge

Wen er maar aan. Dat graaien in prullebakken gaat nog vaker gebeuren. 

Reputatie 7
Badge

of ik trek aan de noodrem. Wilt u mijn vraag doorgeven aan de desbetreffende instantie?

Dat lijkt mij geen goed idee in deze niet- dreigende situatie. En zoiets zou jou duur kunnen komen te staan. Je kan het aan de conducteur doorgeven, maar je kan ook de andere kant opkijken. 

 

Dag, ik heb een vraag over het volgende: Ik zag vandaag een stel dat in alle prullenbakken in de eersteklas treincoupe, tussen de reizigers door, aan het zoeken was naar lege blikjes, afval dus. Sinds wanneer is daar toestemming voor verleend? Dit is werk voor na de rit, voor de schoonmaakploeg! Nadat ze gesnuffeld hadden, bleven ze doodleuk in de eersteklas zitten! Ik betaal 30,- euro voor een treinreis en ik wil niet dit soort dingen meemaken in de trein. 

Graaien in een prullenbak is bij mijn weten (nog) niet verboden zolang je maar geen vervuiling veroorzaakt (want dat is wel verboden). Eerste klas reizen zonder bijbehorend ticket is ook verboden.

Reageer