Bij deze wil ik de klantenservice medewerkers en de conducteur van de trein van 14:46 van Enschede naar den Haag op 27-01-2022 hartelijk bedanken voor het vinden van mijn laptop welke ik heb achtergelaten toen ik in Almelo uitstapte. Ik heb hem een uurtje later op kunnen halen in Deventer. Súper service! Hartstikke bedankt voor de extra genomen moeite. Echt TOP!
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen ACMG en welkom bij de NS Community!
Bedankt voor dit compliment! Het is altijd mooi om te lezen wanneer een verloren item wordt herrenigd met de eigenaar! :)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.