Skip to main content

In de trein van Tiel naar Utrecht, richting Den Haag., 10.53 uur.

Deze vrolijke conducteur fluit de trein met n melodietje weg. Stelt kinderen op hun gemak, maakt een geintje met twee  pubers en zet een oma in het zonnetje.

Heerlijk, dat is is ook een onderdeel van dienstverlening.

Bedankt voor deze positieve inbreng op een druilerige dag.

U maakt het verschil!

Ik heb liever dat conducteurs kaartjes controleren dan dat ze melodietjes fluiten. Maar kennelijk heeft hij een fijne dag.


Ik heb liever dat conducteurs kaartjes controleren dan dat ze melodietjes fluiten. Maar kennelijk heeft hij een fijne dag.

1- er staat nergens dat de collega niet controleerde

2- deze collega was blijkbaar duidelijk zichtbaar 

3- wat een ongelofelijk zure reactie op een positieve ervaring 


Ik heb liever dat conducteurs kaartjes controleren dan dat ze melodietjes fluiten. Maar kennelijk heeft hij een fijne dag.

3- wat een ongelofelijk zure reactie op een positieve ervaring 

Zoals veel reizigers ben ik langzamerhand uiterst cynisch geworden over het functioneren van de meeste conducteurs 

Lees eens door de ervaringen hier van reizigers in de eerste klas, de stiltecoupe, etc.


En waar staat het dat die conducteur de kaartjes niet controleerde en extra aandacht besteedde aan de eerste klas? Je mag best kritiek hebben, dat heb ik ook. Maar ik heb echt het idee dat in bijna elke post van jou het glas echt half leeg moet en zal zijn. 


Reageer