beantwoord

Het lukt me met veel moeite om mijn eigen hotspot te gebruiken.

  • 28 February 2023
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

IK reis veel tussen Lelystad en Amsterdam. Dan probeer ik mijn Hotspot aan te zetten om met mijn PC te werken maar die wordt, een soort van, weggedrukt door de site van de NS. De NS site blijft  maar proberen er tussen te komen en dan kan ik niets met mijn PC dus ook niet mijn verbinding maken naar mijn Hotspot. Dat duurt ongeveer 10 tot 15 minuten en daarna kan ik mijn PC weer normaal gebruiken. Dit gebeurt alleen als ik op een station of in de trein zit. Als ik thuis de Hotspot al aanzet dan werkt het wel in de trein. Zou er iets fout zitten bij NS. of zit er iets 

icon

Beste antwoord door Olav93 28 February 2023, 10:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Dit klinkt of je pc probeert te verbinden met 'WiFi in de trein'. Misschien even kijken of je per ongeluk 'Automatisch opnieuw verbinden' aan hebt staan voor dat netwerk.

Reputatie 7
Badge

Ik gebruik ook vaak mijn eigen hotspot als ik in de trein zit. Mijn pc heb ik niet ingesteld op 'Wifi in de trein', dus dat zal hij onmogelijk mee verbinden. Dus check je Wifi instellingen eens van je apparaat. 

Aan de NS of de Wifi-apparatuur in de trein ligt het zeker niet!

Badge +3

Je zult het inderdaad moeten zoeken in je netwerkinstellingen. Voor Windows (10/11) in ieder geval het ‘Automatisch verbinden’ met Wifi in de trein uit zetten.

 

Reageer