beantwoord

Iemand Airpods gevonden 03-05-2022 op traject Almelo - Den haag?


Vandaag van Almelo (11:06) naar Den Haag gegaan met de trein. Aan het einde van de dag (17:25 met een overstap in Deventer) retour. Bij aankomst in de auto miste ik mijn airpods met draadloze oplaad case. Ik verwacht dat deze uit mijn broekzak zijn gevallen. 
 

We reisden 1e klas. Terugweg hebben we in coupe 4224 gezeten (kan ik zien op een foto). Iemand toevallig de airpods gevonden?

icon

Beste antwoord door Thom 3 May 2022, 21:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kijk meteen op Gevonden voorwerpen en vul het formulier in. Neem daarna contact op met 030 7515155 of een conducteur of een klant het heeft afgegeven. Dit gebeurt doorgaans op het eindstation. De helft van de verloren voorwerpen komt terug. Vaak kunt u het met het nummer dat u krijgt afhalen. NS kan op een realtimedatabase zien of en waar het is afgegeven.

 

Bedenk wel dat het parasitaire deel van onze samenleving het ook kan hebben meegenomen. Ik zou echter bovenstaande zeker proberen. Er komen ook iPhones terug. De kans dat iemand die ze heeft gevonden het hier leest, is helaas gering, maar ik snap uw poging. Succes!

Reputatie 6
Badge +2

Hi Masselink en welkom op de NS Community! 
Balen dat je de Airpods kwijt bent! Ik raad je aan om het opsporingsformulier in te vullen. Mochten ze gevonden en ingeleverd zijn, ontvang je hiervan bericht. En wellicht meldt iemand zich hier nog.

Formulier had ik al ingevuld. Dit was een extra melding voor me. Ik ga bellen. Dank!

Reageer