Relatienummer: 0220286959 | Ons kenmerk: 5180212063
Beste meneer/mevrouw,Ik ben nieuw in Nederland en spreek geen Nederlands.
Gisteren reed ik van station Bussum Zuid naar Amersfoort Centraal voor mijn rijbewijscursus.
Ik was gisteren erg in de war en op de terugweg denk ik via de verkeerde kluis Amersfoort Centraal binnen te zijn gekomen.
Je kunt aan de beelden zien dat ik om 18:01 inlogde. Toen stapte ik in de verkeerde trein. (Schiphol)
Ik stapte uit op station Duivendrecht toen ik me realiseerde dat ik in de verkeerde trein zat.
Ik dacht dat er iets mis was toen ik het rode licht zag toen de ticket geleider de kaart scande. Maar hij heeft me niet gewaarschuwd.
En ik nam de trein via Weesp naar Amersfoort Vathorst en keerde terug naar Bussum Zuid.
En ik heb mijn kaart laten lezen op het apparaat. Je ziet het op mijn NS-kaart.
Illegaal reizen bestaat niet. Ik heb al mijn eigen reiskaart.
Ik zou graag willen dat u de kosten van de door mij genoemde reis eist en niet wordt bestraft.Ik wacht op een antwoord van u.Met vriendelijke groeten,