kan ik zondag 24 april reizen van goes naar bergen op zoom met de trein + rolstoel

  • 29 March 2022
  • 6 reacties
  • 167 Bekeken

Kan ik zondag 24 april reizen met de trein naar bergen op zoom + rolstoel 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt hier alle informatie vinden. Goes staat ook op de lijst van plaatsen waar assistentie aanwezig is. U moet het wel zelf aanvragen, maar dat kan heel snel.

Hallo M Koster. Welkom bij de Community.

Ik zie dat Thom je al heeft verwezen naar de pagina met de juiste informatie. Bedankt Thom

Als je er niet uitkomt, laat het ons dan weten!

Zou het niet geheel zelfstandig kunnen met de SNG die daar rijdt?

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn dan wel werkzaamheden, die zo te zien nog niet in de reisplanner zijn verwerkt (nu nog geen 10 dagen ervoor) waardoor er tussen Roosendaal en Goes bussen rijden. Ook wanneer er bussen rijden kan er NS reisassistentie worden aangevraagd.

 

 

 

Reputatie 6

Zou het niet geheel zelfstandig kunnen met de SNG die daar rijdt?

SNG rijdt er alleen doordeweeks.

Reputatie 6

Er zijn dan wel werkzaamheden, die zo te zien nog niet in de reisplanner zijn verwerkt (nu nog geen 10 dagen ervoor) waardoor er tussen Roosendaal en Goes bussen rijden. Ook wanneer er bussen rijden kan er NS reisassistentie worden aangevraagd.

 

 

 

Zijn ze ook weer lekker op tijd mee. Deze werkzaamheden zijn vandaag pas aangekondigd, nog geen vier weken van tevoren. Je zal maar een treinreis met zware koffers naar Schiphol hebben gepland in dat weekend.

Reageer