Skip to main content
beantwoord

Keuze dag

  • 15 May 2022
  • 7 reacties
  • 253 Bekeken

Vanmiddag van Hoorn naar Den Haag, Laan van Noi. voor verjaardag,

Helaas, bij Sloterdijk weer teruggegaan, na telefoontje, dat mijn nicht plotseling erg ziek was geworden.

Is het mogelijk om deze keuzedag terug te krijgen? 

7 reacties

Reputatie 6

Hey Treintjes044. Welkom bij de NS Community.

Je kunt contact opzoeken met de Klantenservice om te vragen of dit mogelijk is. Ik kan je helaas niet garanderen dat het mogelijk is, maar dat is je beste kans om het aan te vragen. Ik wens je verder ook veel sterkte, het is nooit fijn om een dergelijk telefoontje te ontvangen.

Reputatie 7
Badge

Ik ben bang van niet. U heeft er immers al gebruik van gemaakt.

Reputatie 7
Badge +3

U heeft toch een retourreis gemaakt van Hoorn naar Amsterdam Sloterdijk? Die reis kostte €10,08. Uw keuzedag is €3,50 waard.

U kunt proberen uw keuzedag terug te krijgen maar dan zult u de retourrit Hoorn-Sloterdijk v.v. uiteraard wel alsnog los moeten bijbetalen. Maar ik acht de kans eerlijk gezegd klein aangezien u op uw keuzedag gereisd hebt.

Het is schande met een keuze dag van Emmen naar Harderwijk voor 16.00 uur  ingecheck in Zwolle over stappen dan op het perron wachten tot na 18.30 uur om de reis te vervolgen. De keuze dagen kunnen we dus alleen gebruiken in het Weekend.

 

Het is schande met een keuze dag van Emmen naar Harderwijk voor 16.00 uur  ingecheck in Zwolle over stappen dan op het perron wachten tot na 18.30 uur om de reis te vervolgen. De keuze dagen kunnen we dus alleen gebruiken in het Weekend.

 

Nee, u kunt met uw keuzedag ook op werkdagen buiten de spits reizen. Daarnaast wist u dit natuurlijk van te voren dus het is uw eigen keuze geweest.

Reputatie 7
Badge +3

Het is schande met een keuze dag van Emmen naar Harderwijk voor 16.00 uur  ingecheck in Zwolle over stappen dan op het perron wachten tot na 18.30 uur om de reis te vervolgen. De keuze dagen kunnen we dus alleen gebruiken in het Weekend.

 

Wanneer je tijdens de spits overstapt op een andere vervoerder met Dal voordeel op saldo of een keuzedag betaal je vol tarief, ook al heb je in dalperiode ingecheckt.

Nu je dit weet, kun je daar bij jouw volgende reizen rekening mee houden.

Reageer