Fijn, afgelopen zondag lekker dagje weg met ons nieuwe (voor het eerst omdat we over de 70 jaar zijn) 1e klas abonnement. Opstappen te Rotterdam, via Delft enz. naar Amsterdam. Komen aan op HollandsSpoor en de Silence coupé, stroomt vol met jeugd die een feestje houden. Leuk voor hun maar heel storend voor ons. Na half uur vriendelijk gevraagd of het iets rustiger kon en werd in gezicht uitgelachen. App van NS gebruikt en kreeg als antwoord dat ik maar een andere plek uit moest zoeken of conducteur op moest zoeken. Alle coupe’s in/uitgangen waren stampvol, kon er niet doorheen komen. Uiteindelijk tussen de mensen doorwurmen (wat niet in dank afgenomen werd) op zoek naar toilet. Daar aangekomen zeker 20 min. gewacht en uiteindelijk op de deur geklopt...werd niet opengedaan. Terug naar mijn plaats en met een noodgang uitgestapt op AmsterdamSloterdijk voor toiletbezoek. Terug weg van Amsterdam naar Rotterdam mensen hele weg zien staan de tussen paden. Moeders met heel kleine kinderen tussen de fietsen, in en uitgangen volgepropt met mensen.
Leuk hoor NS, spijt dat ik een abonnement heb genomen, wat een slechte service, geen conducteur gezien, propvol mensen tegen elkaar aangedrukt!