Fijn dat het goed voor jou en jouw zoon is afgelopen, al zullen hierdoor mensen hun aansluiting niet hebben gehaald. Ik mag hopen dat zoon nu weet dat hij niet zomaar mag instappen en dat jij beseft dat je gevaarlijk bezig bent geweest door dicht tegen de trein aan te gaan staan en tegen de trein aan te trappen. De machinist of conducteur hadden ook niet kunnen opmerken dat er iets was en de trein was gaan rijden met mogelijk een val van jou op het perron.
Gelukkig hebben jullie de dag goed kunnen afsluiten en de verjaardag kunnen vieren.
Hoi Adeona43,
Fijn dat het goed afgelopen is!
Verder weet ik niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Ik vind het nogal een risico dat je genomen hebt. Of dat nou bewijst dat je moederinstinct uitstekend functioneert, betwijfel ik. Een kind van 10, omringd door volwassenen die 'm helpen. Dat was heus wel goed gekomen door een trein later te nemen en 'm op een volgend station op te pikken. Het zal wel een generatiedingetje zijn. Weet nog goed dat mijn moeder toen ik een jaar of 8 was een keer vroeg wat ik zou doen als ik per ongeluk op Lunetten i.p.v. Houten zou uitstappen (ze vond die stations destijds nogal op elkaar lijken). Ik gaf aan dat ik dan zou wachten op de volgende trein naar Houten en die nemen. Mooi, was dat ook weer geregeld. Toen ik 11 was moest ik sowieso zelfstandig naar "de grote stad” vanwege de middelbare school.
We willen kinderen nog wel eens onderschatten.
Goedenavond Adeona43, Welkom op de NS Community!
Dankjewel voor het delen van jouw verhaal en jouw positieve ervaring met oNS personeel. Gelukkig is alles goed afgelopen! Ik snap heel goed dat deze situatie wel even schrikken was voor jou en jouw zoon. Ik zal jouw bericht delen in ons netwerk wellicht dat jouw bericht dan bij de juiste conductrice terecht komt.
Mooi verhaal. Goed opgeschreven op. Gelukkig, dat de conductrice je gezien had. Er zijn er wel meesgesleurd met de trein.
Mijn kinderen zijn ook vaak kwijt. Daarom hebben ze allebei een dog tag om met hun naam, adres, geboortedatum en mijn telefoonnummer. Een aanrader. Er zijn in Nederland veel aanbieders van die plaatjes.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.