klacht gesloten deuren

  • 4 December 2023
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Geachte,

Gisteren, zondag 3 december 2013 reisden mijn echtgenoot en ik van Amsterdam CS naar Oss.

We namen de trein (intercity) van 16.35 uur, moesten overstappen in Den Bosch. De trein van 17.54 uur die 5 minuten vertraging had. Het was druk, we moesten staan, niet erg, hoewel op onze leeftijd 76 en 75 jaar oud.. Stond in het halletje bij de deur. In Oss aangekomen gaan de deuren open, mijn echtgenoot stapt uit, na hem 2 personen, vervolgens gaan de deuren dicht en ik en nog vier anderen (Engels talige mensen, bleek later) kunnen er niet meer uit. Mijn echtgenoot seint nog naar de conducteur/machinist, die hier niets van aantrekt. Op het moment van vertrek wordt er omgeroepen dat de trein langzaam moet rijden vanwege de gladheid op het spoor en dat ze er vervolgens alles aan zullen doen om de “verloren” tijd” in te halen. Waarschijnlijk zijn door de vertraging eerder, daarom ook sneller de deuren dicht gedaan, zijn nog geen 15 seconden open geweest!!! Dus op naar het volgende station Nijmegen, daar overgestapt op de intercity naar Oss (18.39 uur). Het is toch idioot dat de deuren zo maar dicht gaan en niet meer geopend kunnen worden. We staan bij de deur iemand zet nog zijn hand er tussen, naar dit hielp ook niet, schande!

Dit is geen promotie voor de ns, zo zorg je ervoor dat mensen toch met de auto gaan, denk aan de klimaatsproblemen

Nu ben ik overigens zeer benieuwd, of ik overigens hierop een reactie krijg, maar daar heb ik mijn twijfels over. Ben benieuwd.

  1. Molkenboer-Kerstens 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het is vervelend wat er gebeurd is, maar wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity weinig mee. Als je een klacht wilt indienen, kun je dat het beste telefonisch, via X, Facebook of chat doen. Je krijgt echter in de meeste gevallen geen terugkoppeling.

Wat betreft het op jullie leeftijd moeten staan, dat is het gevolg van de ik-maatschappij. Het opstaan voor iemand, misstaat niemand waar ik mee opgegroeid ben en ik mijn kinderen ook geleerd hebt, bestaat bij velen niet meer.

Zie hoofdstuk 10, artikelen 10.1 en 10.2 van de algemene voorwaarden. Als je echt een reactie wil, zou ik dit echt heel expliciet aangeven. 

ns-algemene-voorwaarden-avr.pdf

Reageer