beantwoord

Klacht indienen personeelslid

  • 8 April 2016
  • 9 reacties
  • 3004 Bekeken

Beste NS, waar kan ik bij u op de site iets vinden waar ik een klacht tegen een personeelslid van u kan indienen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 April 2016, 17:10

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3
U kunt een klacht indienen via de klantenservice. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Hallo marco eindhoven. Welkom op het NS Serviceforum!

Zoals Tochjo terecht aangeeft kan je op verschillende manieren contact met ons opnemen. Mocht het op dit moment nog niet gelukt zijn om met ons in contact te komen, mag je mij ook een privébericht sturen met het verhaal. Pak het dan graag voor je op.
Heb tot op heden niets meer vernomen van Marco. Ik ga daarom dit topic sluiten, als mijn hulp nog gewenst is hoor ik het uiteraard graag!

Verder is het antwoord zoals beschreven door Tochjo correct. Bij klachten over personeel is de snelste optie het neer te leggen bij de telefonische klanteNService.

al zó vaak een klacht ingediend, en nooit iets mee gebeurd. Wanneer worden dit soort NS-gespuis eens ontslagen voor niets doen, of erger, klanten niet eens bedienen  ?

Reputatie 7

Met gespuis komt u niet verder is dit geen klantenservice maar een reizigers community die met klachten tegen personeel ook niets kan.

Badge +3

Oud topic, en het contactformulier bestaat niet meer.

Zie https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html maar daar krijg je (als het intern afgehandeld kan worden) inderdaad geen terugkoppeling van.

Gaat het om een BOA (gespuis?)klacht, dan zie o.a. dit topic, of zoek even op BOA klacht voor meer tips.

Met name deze is het lezen waard. Succes ermee!

Klanten niet eens bedienen ???  Ik wist niet dat de Hc en Mcn ook klanten moesten bedienen in de trein. :rofl:  Ben blijkbaar alweer te lang afwezig geweest dat ik die gemist heb.

 

Klanten niet eens bedienen ???  Ik wist niet dat de Hc en Mcn ook klanten moesten bedienen in de trein. :rofl:  Ben blijkbaar alweer te lang afwezig geweest dat ik die gemist heb.

 

Wat betreft service mag een Mcn best een trein bedienen. Een HC die vanuit het klantperspectief reizigers actief weet te bedienen lijkt me wenselijk. Blijkbaar ben je te lang afwezig geweest. :innocent:

Badge +3

Kan ook andersom, een HC en Mcn die zichzelf bedienen :rofl:

Station Duivendrecht. Trein stopt mooi op tijd. Ik eruit. Conducteur eruit. Conducteur naar AH-to-Go. Trein wacht. Conducteur heeft honger, blijkt. Pakt broodjes. Pakt kaas. Rekent af. Vraagt via de porto of zijn collega ook nog iets wil. Pakt nog een cola. Rekent weer af.

Conducteur loopt terug naar de trein. Zegt ‘Fijne avond’ tegen mij. Fluit. Doet de deuren dicht. Trein vertrekt drie minuten te laat. Hahaha. Kan toch niet!?

 

Reageer