Laptop kwijt ma 13-dec (Utrecht-Amersfoort-Apeldoorn-Deventer) | NS Community

Laptop kwijt ma 13-dec (Utrecht-Amersfoort-Apeldoorn-Deventer)

  • 13 December 2021
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

Zilverkleurige Acer laptop, samen met wat andere spullen (op verzoek te noemen) in dunne zwarte laptop tas met extra ritsvak voorop. Hoogstwaarschijnlijk vergeten bij het uitstappen op Utrecht Centraal (16:17). De trein reed hierna nog verder naar Amersfoort (16:34-16:36), Apeldoorn (17:00-17:01) en Deventer (17:12). Ik zat in een 2e klas stiltecoupé ongeveer in het midden van de gehele trein, aan het raam van een tweezitter, met de rug tegen het halletje aan. Aan de andere zijde van het gangpad waren geen vaste stoelen, maar een open ruimte met 3 opklapbare stoeltjes.

Ik heb melding gemaakt bij NS en iLost. Alle hulp wordt op prijs gesteld!


6 reacties

Goedenavond ICvanS en welkom bij de NS Community!

Vervelend om te lezen dat je jouw laptop bent kwijtgeraakt. De kans is klein dat iemand op deze Community het je laptop heeft gevonden of gezien, maar ik begrijp dat je alle opties wilt benutten. Ik ga ervan uit dat je ook al een verloren voorwerp formulier hebt ingevuld (‘melding gemaakt bij NS’), iets anders dan dat kan ik je helaas niet adviseren.

Hopelijk vind je de laptop terug!

Hai Stijn,

Yes, klopt, ik heb een officiële melding gedaan, maar inderdaad: ik probeer alles!

Zo balen…

 

Reputatie 7
Badge +3

Als je Twitter hebt, kun je het ook via dat melden met hastag NS_online

Yes, hij is terecht hoor! Erg blij mee! :)

Ik weet niet hoe ik de thread kan sluiten, maar als er een moderator meeleest: hij mag dicht/weg!

 

Fijne avond!

Fijn dat hij terecht is en er weer eerlijke mensen zijn geweest in deze.  Als tip, kijk altijd even achterom bij het verlaten van de zitplek. Iets vergeten of iets wat uit de zak is gegleden komt namelijk veel voor in het OV en vooral als je een beetje gehaast bent of afgeleid bent.

Badge +3

Hoorde op de radio dat er dit jaar zo’n 50.000 voorwerpen verloren/vergeten waren in de trein.

Meest opvallende natuurlijk de documenten van Gert-Jan Segers over de kabinetsformatie, maar ook een grasmaaier… :rofl:

Gelukkig komt de helft terug bij de eigenaar.

Reageer