beantwoord

muziek karaoke in de trein

  • 9 May 2022
  • 7 reacties
  • 284 Bekeken

Is het mogelijk om van tevoren af te spreken dat je met een middelbare school klas van 26 in een coupé live muziek te zingen en te maken?

Zonder dat we er problemen mee krijgen?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 9 May 2022, 21:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge

Wat denkt u zelf?

Reputatie 6

Eerlijk gezegd lijkt me dit vrijwel onmogelijk om op te zetten helaas. Ik kan intern de vraag uitzetten maar de kans dat dit gerealiseerd wordt lijkt me vrijwel nul.

Reputatie 7
Badge +4

Muziek mag niet hoorbaar spelen. Er zijn misschien wel reizigers die van een begrafenis terugkomen.

Is het mogelijk om van tevoren af te spreken dat je met een middelbare school klas van 26 in een coupé live muziek te zingen en te maken?

Zonder dat we er problemen mee krijgen?

Ik stel voor dat u daarvoor een karaokebar afhuurt in plaats van een treincoupé.

Reputatie 7
Badge

Heb je ook nagedacht dat sommige mensen voor hun rust, of vanwege hun werk en concentratie in de trein zitten?

Misschien is het een beter idee om dan De Karel af te huren, of de Mat' 64 904 van de Stichting 2454 CREW.

Reputatie 7
Badge +1

Niet dat velen zich daardoor zullen laten afschrikken-negeren van regels is wel uitermate NL, want dat is lekker puh doen. Zoals laatst-vrij laat in de avond, S´hol-Leiden, toen er iemand laten we maar zeggen ´optrad´ met gitaar of ander muziekdinges, flink applaus kreeg en daarna met de pet rondging en ook nog wel wat ving. Moet je in zo´n situatie eens proberen de pret te dempen………….

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb wel eens aan zo’n type gevraagd of hij een vergunning had om op te treden. Dat levert verbaasde blikken op. 

Sommige van die muziekmakers denken oprecht dat ze je een plezier doen met het maken van lawaai.

Reageer