Skip to main content

Foto gemaakt met een magnetron 😄.

In principe is er niet veel veranderd naast dat je nu het aankomstperron kan zien

daarnaast kan je de overstaps zien wanneer je op een station aankomt en daarna komt er een hele kleine onleesbare waslijst met stations waar nog gestopt wordt.

Deze is ook gemaakt met een magnetron 😀, maar het laat wel zien hoe ik het lees ver achter in de trein.

Het is wel een verbetering van hoe het er voorheen uit zag, alleen zou ik toch nog wat veranderen aan die waslijst 😁.

Oh, de kaart waarop je de huidige positie van de trein ziet en de route is nu volledig uitgezoomd op de route die genomen wordt, voorheen zag je bijvoorbeeld alleen Vlissingen - Roosendaal of Roosendaal - Rotterdam (het lag aan de plek waar je op dat moment was) nu zie je gewoon Vlissingen - Amsterdam.

Dan vond ik het oude in dit geval toch iets beter.

Zag ik afgelopen dinsdag ook in de VIRM Nijmegen-Schiphol (was AsdZ vanwege werkzaamheden). Daarna niet meer.

Zag ik afgelopen dinsdag ook in de VIRM Nijmegen-Schiphol (was AsdZ vanwege werkzaamheden). Daarna niet meer.

'T kan best zijn dat dit getest wordt bij bepaalde treinstellen en dus nog niet overal te zien is.

Zo gaat dat vaak bij nieuwe features om alle nog voorkomende bugs te verwijderen en feedback op te nemen.

Zag de nieuwe indeling laatst ook in de trein. Wat mij betreft visueel maar ook overzichtelijk een goede verbetering. 

Mits de reisinformatie werkt, want dat is vaker niet dan wel...

Reageer