beantwoord

Nog altijd hele korte treinen

  • 14 December 2023
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Ik reis elke maandag en donderdag van Utrecht CS naar Den Haag CS. De treinen van 7.13 u en 7.28 u zijn altijd erg kort. Vaak staat het al in de NS-app in het rood aangekondigd: ‘Kortere trein, extra druk en mogelijk vol’. Naast het feit dat deze tekst nogal dubbelop is, kan er beter staan: ‘Sorry dat we ons materieel wederom niet op orde hebben en dat heel veel mensen in de gangpaden moeten staan‘.

Mijn vraag: wanneer komen er meer treinstellen in de spits op het traject Utrecht - Den Haag?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 14 December 2023, 11:59

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Janlazuli. Welkom bij de NS Community.

Of en wanneer er meer bakken ingezet worden kan ik helaas niet zeggen. Wat wel helpt is als je zelf de Druktemelder indient als je gaat reizen en dit zich nog voordoet. Dat is de kortste klap v.w.b. feedback richting de planningsafdeling sturen.

Reputatie 7
Badge +1

Goedemorgen Janlazuli. Welkom bij de NS Community.

Of en wanneer er meer bakken ingezet worden kan ik helaas niet zeggen. Wat wel helpt is als je zelf de Druktemelder indient als je gaat reizen en dit zich nog voordoet. Dat is de kortste klap v.w.b. feedback richting de planningsafdeling sturen.

Nee de kortste weg is dat jullie conducteurs dat eindelijk zelf eens gaan doen. Zij zijn de aangewezen personen daarvoor. Wat de ene reiziger heel druk vindt, vindt de andere reiziger misschien nog wel meevallen. Er wordt momenteel terecht steen en been geklaagd over de dienstverlening van NS.

 

Lijkt mij nu echt eens tijd voor actie van NS.

Reageer