beantwoord

Nog steeds: airconditioning bij NS, neem je jas mee!

  • 29 June 2022
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Reputatie 1

Ik kan niet geloven dat we het hier nog steeds over moeten hebben, na vele jaren, en eerdere meldingen.

 

Afgelopen zondag stapte ik in een nieuwe dubbeldekker, en het was weer zover.

Zomerse dag, in eem hemdje aangenaam op het perron, en in de trein was het weer zo koud dat ik mijn jas uit mijn rugzak moest trekken.

Na een overstap in een sprinter was het weer precies het omgekeerde, jas weer uit.

 

Wat is dit doch DOM.

Het is toch niet zo moeilijk om dat goed af te regelen?

Wat een energieverspilling!

 

REGEL dit nou eindelijk eens!

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 June 2022, 14:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Het is en blijft toch ook een kwestie van persoonlijke smaak.

Staat de airco/verwarming kouder ingesteld dan gaan mensen klagen dat het te koud is. Staat de airco warmer ingesteld dan gaan mensen klagen dat het te warm is.

Dit zal altijd zo blijven, het zal nooit in elke trein en rijtuig dezelfde temperatuur zijn, zelfs in de sprinters zit er verschil in de temperatuur per rijtuig.

Reputatie 6

Ik ga denk ik ook maar een topic aanmaken. “Nog steeds: airconditioning bij NS, neem een extra ventilator mee!”.

Ik ben namelijk iemand die het snel warm heeft en ik vind de luchtbehandeling in de trein tijdens warme dagen echt ondermaats.

Maar ik accepteer dat er mensen zijn die het niet zo snel warm hebben en dat daarom NS een gulden middenweg probeert te zoeken.

Zou jij (TS) ook eens kunnen overwegen.

Reageer