NS Rides and Walks their Talk

  • 9 July 2022
  • 0 reacties
  • 56 Bekeken

Dankbare mededeling van diepste respect voor NS service…

Personeelstekort NS bla..bla..vult de headlines en personeelslid NS Serkan... op lijn Tilburg Universiteit vanuit Weert verdient mijn ultieme dankbaarheid voor service en uiteindelijk waren zijn tips die mijn verloren Samsung telefoon in gevonden Samsung en blijdschap liet eindigen..

 

Heb dus zojuist van 2 "wereldreizen" met de NS de beste reis met wereld van blijdschap mijn vermiste telefoon terug.

 

Reis begon op zeer mooie feestdag van Offerfeest op Traject Weert Tilburg Universiteit Sen verloren Samsung telefoon Drama is nu gelukkig gevonden Samsung vreugde.

 

Wilde absoluut als jaren lang trouwe NS klant deze post met aandacht en liefde schrijven zoals de NS in persoon van Topconducteur Serkan al druk(te) werkend alles deed om immens gewaardeerde service en hulp bij vinden/traceren/zoeken van mijn Samsung 10e mobiele telefoon.

 

Hij is inmiddels terecht en de NS met Serkan en zeer meelevende en behulpzame vriendelijke dame van NS helpdesk is NS bij mij door Serkan en Helpdesk dame(excuseer voor niet kennen naam)op deze volgeplande Offerfeest dag(en) een uitgebreide reactie het minste gebaar van dank en waardering.

Als vanouds tevreden NS klant Abdelhakim is eeuwig dankbaar omdat immense emotionele  waarde op Samsung  dierbaren foto's onopgeslagen onvervangbaar hadden geweest...

Per vandaag  ICloud only en al deze woorden met schaarse tijd vanwege festiviteiten en overvolle famile bezoeken agenda is mijn manier de NS ondanks de niet aan NS te wijten in mijn ogen het landelijke algemeen bekende personeelstekort is dit met niveau ook NS personeel waar vandaag Serkan  N (ext level) S (ervice) met zijn support van advies/tips ik enkel woorden tekort kom...😪🙏👍

 

P.S. Tel elke letter als dank je wel NS/ Serkan/Helpdesk...

 

 

Respect is geen woord maar een daad..

NS Rides and Walks their Talk...

 

Nog meer tevreden NS klant Abdelhakim 💯❤🙏

 

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer