Wat is dit voor een zooitje bij de NS... Ik rij al jaren op een Flex abonnement naar mijn ouders op en neer, en nu gisteren na een rit met Arrive uitgechecked en weer ingecheckt in Groningen. Zegt de conducteur dat ik niet ingechecked sta en na een discussie zegt ze oke goed dan check ik je nu in. En dan krijg ik tovh een mail met 50 euro boete. Waarom zou ik met 40% korting om 20:00 's avonds niet inchecken en ik rij ook nog op rekening. Streken om extra geld binnen te halen.... Ik garandeer je dat ik voor elke euro boete een stoel ga vernielen.
Het lijkt erop dat er iets is misgegaan bij het inchecken in Groningen. Daardoor is er een correctietarief van 50 euro in rekening gebracht. Als u even rechtstreeks contact opneemt met de klantenservice en de situatie toelicht, dan hoeft u dit correctietarief niet te betalen. En ook geen stoelen te vernielen.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Afgezien van bovenstaande.
Een conducteur kan u niet inchecken… Dan noemen we liegen.
Verder alles goed met u? Dat zijn 50 stoelen.
En dan zijn er mensen die zeggen dat je als conducteur beter niks kan zeggen over een correctietarief om agressie te voorkomen ...
En dan zijn er mensen die zeggen dat je als conducteur beter niks kan zeggen over een correctietarief om agressie te voorkomen ...
Ik vind TS anders hier aardig agressief overkomen. Dat wil je als conducteur niet hebben.
Dit is als reactie van TS dermate onbeschoft dat het niet maatgevend is en ook nooit mag zijn. De conducteur heeft TS goed ingeschat en adequaat gereageerd. Het antwoord van
ZEGT DE CONDUCTEUR DAT IK NIET INGECHECKED STA EN NA EEN DISCUSSIE ZEGT ZE OKE GOED DAN CHECK IK JE NU IN.
Dat kunnen ze helemaal niet… einde verhaal.
Wie of wat dan ook, dit was dus alweer een conducteur die denkt/zegt dat het allemaal verder goed is… na een registratie.
Dat moet dus anders
Even melden dat de ‘beste reiziger’ een NS Flex correctie tegemoet kan zien (i.p.v. een handgeschreven UvB bij reizen op saldo) is wel zo netjes/beleefd.
KUT NS natuurlijk eigen mening, niet die van mij
We waren er echter helaas niet bij…
Waarvan akte…
En dan zijn er mensen die zeggen dat je als conducteur beter niks kan zeggen over een correctietarief om agressie te voorkomen ...
Dat klopt. Maar als een collega van mij beweert dat ie reizigers kan inchecken is dat ook niet goed... Ik ga dit eens intern onder de aandacht brengen want dit soort dingen zijn dus echt niet de bedoeling
ZEGT DE CONDUCTEUR DAT IK NIET INGECHECKED STA EN NA EEN DISCUSSIE ZEGT ZE OKE GOED DAN CHECK IK JE NU IN.
Dat kunnen ze helemaal niet… einde verhaal.
Wie of wat dan ook, dit was dus alweer een conducteur die denkt/zegt dat het allemaal verder goed is… na een registratie.
Dat moet dus anders
Even melden dat de ‘beste reiziger’ een NS Flex correctie tegemoet kan zien (i.p.v. een handgeschreven UvB bij reizen op saldo) is wel zo netjes/beleefd.
KUT NS natuurlijk eigen mening, niet die van mij
We hoeven niks te melden en gezien TS deze taal al op community gebruikt, wil ik niet weten hoe deze persoon in de trein tegen mijn collega zou doen. Ik heb dit onder de aandacht gezet maar ik kan mij voorstellen dat collega op de trein bij zo'n reactie geen zin had in gezeik.
Daar komt bij: iedere abonnementhouder gaat akkoord met de voorwaarden NS Flex, waar correctietarieven onder vallen
Daar komt bij: iedere abonnementhouder gaat akkoord met de voorwaarden NS Flex, waar correctietarieven onder vallen
Ja, het is dat of een UvB, maar dan zou een HC toch moeten kunnen bedenken dat die je helemaal niet kan inchecken (want bij reizen op saldo lukt dat ze ook niet)?
Daar komt bij: iedere abonnementhouder gaat akkoord met de voorwaarden NS Flex, waar correctietarieven onder vallen
Ja, het is dat of een UvB, maar dan zou een HC toch moeten kunnen bedenken dat die je helemaal niet kan inchecken (want bij reizen op saldo lukt dat ze ook niet)?
Zoals gezegd heb dit intern even aangekaart
Top, want vanaf welk station zou een HC je dan zogenaamd ‘ingecheckt’ hebben?
Even melden dat je (vaak na een paar minuten al) een Flex correctie mailtje tegemoet kan zien is wel zo prettig.
Of je reageert gewoon normaal. Neemt even contact op met de klantenservice en legt uit wat er is gebeurt. Is het je 1e keer dit jaar dan wordt die 50 euro kwijt gescholden. Heb je 40% korting om die tijd kan je nog proberen om dat verschil ook terug te krijgen.
Is het een foutje in het systeem en staat er wel gewoon een incheck op je pas kan je dat aantonen en krijg je gewoon je geld terug.
Juist dit geblaat over vernieling schiet je niets mee op.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.