Had vandaag 23 juni 2022 op Amsterdam Centraal de ook nog tijdens de reis door de conducteur gecheckte toeslag betaald voor de Intercity Direct, doch kreeg tevens op 23 juni 2022 een mail van NS dat de toeslag niet was betaald en dat er een correctietarief van 10 euro op de volgende factuur in rekening wordt gebracht. Onmogelijk om dit bij NS recht te zetten.
Bladzijde 1 / 1
Bereikbaarheid van NS-klantenservice lukt vaak beter op de rustige tijden na 21.00 uur. Het proberen waard. Zelf heb ik daar goede ervaring mee.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.