Hoi Tuba,
In Zutphen rijden verschillende vervoerders. Waarschijnlijk heb je bij een andere vervoerder dan NS ingecheckt. Het is belangrijk om goed op te letten dat je bij de juiste vervoerder incheckt.
Je kunt contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Als het een oprechte vergissing was, willen ze nog wel eens coulant zijn en een eerste boete kwijtschelden.
Over het niks zeggen door de conducteur lopen hier al vele discussies. Ze schijnen het niet verplicht te zijn. Ik ben met je eens dat de conducteur dit zou moeten zeggen, maar anderen vinden dat weer niet nodig i.v.m. mogelijke agressie.
Ik heb mijn reisgeschiedenis bekeken. Helaas heb ik bij een andere vervoerder dan NS ingecheckt. (Blauwnet) Dit wist ik niet, bedankt voor je bericht. Ik zal contact opnemen met de klantenservice.
En neem ook contact op met Blauwnet, want daar heb je nu waarschijnlijk een gemiste uitcheck die ook nog 's € 20 kost.
En neem ook contact op met Blauwnet, want daar heb je nu waarschijnlijk een gemiste uitcheck die ook nog 's € 20 kost.
Dat kan je ook zelf regelen (misschien een dagje of twee wachten) via www.uitcheckgemist.nl
Vul daar dan Zutphen - Zutphen in (niet gereisd) en je krijgt die 20 euro terug. Heb je de (Blauwnet) klantenservice niet voor nodig, en anders via https://klantenservice.keolisblauwnet.nl/hc/nl/articles/360002417098 (onderaan de pagina).