Ik had een abonnement op Traject Vrij tussen Leiden en Rotterdam in september. In de ochtend van 16 september 2022 werkte de check-in op Leiden Centraal niet. Ik kreeg een rekening van 20 euro. Ik kan het niet oplossen via uitcheckgemist.nl. In Mijn NS over deze reis staat: "U kunt nu nog geen check in of check out claimen voor een reis met een NS Flex product". Wanneer kan ik het repareren?
Bladzijde 1 / 1
Via Mijn NS kan je geen reizen met NS Flex producten corrigeren. Daarvoor moet u telefonisch contact opnemen met de klantenservice.
Bedankt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.