Op 16.09.2022 werkte de registratie niet op Leiden Centraal | NS Community
beantwoord

Op 16.09.2022 werkte de registratie niet op Leiden Centraal

  • 3 October 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Ik had een abonnement op Traject Vrij tussen Leiden en Rotterdam in september. In de ochtend van 16 september 2022 werkte de check-in op Leiden Centraal niet. Ik kreeg een rekening van 20 euro. Ik kan het niet oplossen via uitcheckgemist.nl. In Mijn NS over deze reis staat: "U kunt nu nog geen check in of check out claimen voor een reis met een NS Flex product". Wanneer kan ik het repareren?

icon

Beste antwoord door Daniel 3 October 2022, 16:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Via Mijn NS kan je geen reizen met NS Flex producten corrigeren. Daarvoor moet u telefonisch contact opnemen met de klantenservice.

Bedankt!

Reageer