de overstap vanuit het zuiden op de Maaslijn in z Roermond is altijd een krappe. momenteel is deze extra krap vanwege het spoorbrug probleem bij Sittard. Toch is het bij reizen naar het noorden van het land de enige optie aldus de NS reisplanner. de reis per bus via Boxtel duurt even lang, maar wordt niet getoond. te weinig bussen ongetwijfeld, maar toch heeft het iets vies om mensen die de dienstregeling niet kennen zo'n risicovolle overstap te laten zien, die bij mislukking ook nog geen gtbv geen vanwege de idiote regel dat een overcheck niet voldoet aan de voorwaarden.
daarnaast, als NS de dienstregeling kan aanpassen voor een kapotte brug, en naar ik aanneem beseft dat de overstap nog krapper wordt door verloren wisselminuten, waarom kan NS dan de intercity niet wat dichter bij de Arriva trein laten stappen?
Als laatste, de enige reden dat ik zojuist de overstap haalde is ten eerst omdat Arriva niet fluit voor vertrektijd, en ten tweede omdat de Arriva machinist wel even een halve minuut wilde wachten. ook op een enorm krap ingelegde trein. beide dingen die NS nog altijd niet wol doen.
Ik hoop dat personeel bij Arriva beter betaald gaat worden, die verdienen het duidelijk meer. daarnaast heb ik na dit zoveelste incident de hoop opgegeven dat NS graag een goede dienst levert. Resteert de hoop op een spoedig faillissement, maar zelfs dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Excuseer m'n negativiteit hier, ik weet niet meer hoe ik kan positief kan kijken naar NS. Tips zijn welkom.