Pas op het spoor vermelden dat het Pasen is….

  • 18 April 2022
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

Leuk. Check de app hoe laat de trein gaat. Fijn , met pasen toch om 7:30 met de trein. Op het spoor kom je erachter dat het niet zo is.

 

Waar is die fucking app voor als deze niet wordt ge-update?

 

Stakkers


6 reacties

Reputatie 7
Badge

Welk traject gaat dit over?

Goededag,

Ik snap dat dit heel erg vervelend is, heeft u de reis wel in de app met de juiste tijd geplant? En is het mogelijk dat er werkzaamheden/een verstoring is? Zou u het traject kunnen sturen dan kan ik kijken of ik het misschien wel zie dat het niet klopt/wel klopt

Reputatie 7
Badge +1

Zag net als controle voor mijzelf dat de uitgevallen IC-D den Haag-Eindhoven toch gewoon in de planner worden aangegeven als wel rijdend. Zal wel een gevalletje zijn van vergeten dat we deze week vandaag nog 2e Paas hebben-heel leuk voor langerdurende werken.

Al weet ik uiteraard niet of deze gast hierboven dit ook bedoelde

Heb je toevallig een screenshot van de IC Den Haag - Eindhoven en @Treingast van de trein die had moeten rijden volgens de planner?

Ik krijg in ieder geval de IC Den Haag - Eindhoven hier namelijk niet uit de reisplanner getoverd en het traject van de TS is onbekend, dus daar kan zonder details inderdaad weinig mee gedaan worden.

Als er een fout in de data van de reisplanner zit, moet dat uiteraard doorgegeven en gecorrigeerd worden, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Badge +3

Voor Eindhoven - Den Haag kan je volgens mij tot Zwijndrecht met een 285xx? En dan met een snelbus naar Schiedam Centrum.

Wat er voor TS om 7:30 had moeten rijden is niet duidelijk, maar de 1100 zie ik niet in de reisplanner staan.

Wel de 3700 natuurlijk, elk half uur (Venlo/Eindhoven - Rotterdam via Schiphol), dus die zal @bahnrider wel bedoelen?

Voor de rest (Eindhoven - Den Haag/Rotterdam) word je al gauw via Utrecht gestuurd, en daar is het druk omdat je voor Rotterdam/Den Haag - Breda ook via Utrecht en Den Bosch kunt (reistijd vergelijkbaar met het busadvies).

De IC Roosendaal - Zwolle is dus erg druk tussen Breda en Den Bosch, zeker als er met een ICM-3 gereden wordt.

Reputatie 7
Badge +3

Leuk. Check de app hoe laat de trein gaat. Fijn , met pasen toch om 7:30 met de trein. Op het spoor kom je erachter dat het niet zo is.

 

Waar is die fucking app voor als deze niet wordt ge-update?

 

Stakkers

Op het spoor? Dus de trein ging wel.

Reageer