Goededag! Ik reisde van Nijmegen naar Amsterdam en gebruikte de kaart bij de ingang van Nijmegen, maar toen ik in Arnhem overstapte, gebruikte ik de kaart niet bij de uitgang. en meteen de kaart gebruikt bij de ingang van Arnhem centraal. en nu heb ik -20 euro op mijn rekening. al werd de reis naar Amsterdam vanuit Arnhem ook betaald. Ik deed het niet per ongeluk. Is het mogelijk om deze reis te verzetten?
Goededag! Ik reisde van Nijmegen naar Amsterdam en gebruikte de kaart bij de ingang van Nijmegen, maar toen ik in Arnhem overstapte, gebruikte ik de kaart niet bij de uitgang. en meteen de kaart gebruikt bij de ingang van Arnhem centraal. en nu heb ik -20 euro op mijn rekening. al werd de reis naar Amsterdam vanuit Arnhem ook betaald. Ik deed het niet per ongeluk. Is het mogelijk om deze reis te verzetten?
Ik deed het per ongeluk! Is het mogelijk om de reis opnieuw te berekenen?
Neem contact op met Klantenservice, een foutje kan eens een keer, en als u er geen gewoonte van maakt, wordt het doorgaans goed opgelost, het is alleen wel gedoe. 030 75151155,
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.