beantwoord

smalle kofferruimte

  • 4 December 2023
  • 26 reacties
  • 526 Bekeken

Hallo, ik reis meestal vanuit Heerenveen naar Schiphol met de trein. Al vele malen spreek ik een conducteur aan met de vraag waar wij onze koffers kunnen plaatsen. De bagage die je kwijt kunt is alleen handbagage en is niet voorzien voor grotere koffers als je een verre reis moet maken.

 

Zo ook afgelopen 22 november. We komen uit Malaga aan en op het perron Schiphol zag het zwart van de mensen en mijn man en ik hebben 2 zware koffers die we in het treinstel moesten zien te krijgen, dat ging echt met hangen en wurgen. Nergens was er plaats en we hadden al een zware vlucht achter de rug. We hebben tot Heerenveen deels opgevouwen in de trein gezeten en om half zes in de avond zeer vermoeid en gebroken gearriveerd. Is dat nu leuk reizen met NS. En dit is niet de eerste keer, ik heb al diverse malen hierover geklaagd, maar jullie lappen alles aan je laars. Klantvriendelijkheid is ver te vinden. Wat gaan jullie met mijn klacht doen, ik ben reuze benieuwd. Meestal krijg je niets meer te horen en moeten we de volgende keer met hetzelfde probleem dealen. Ik hoop dat u iets met mijn klacht doet. Ik hoor graag van u. Mw. R. Feddes

icon

Beste antwoord door Laura NS 4 December 2023, 14:55

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 3

Hier wreekt zich het probleem dat NS geen lijnsgebonden materieelinzet heeft. Dan zou je altijd met meer geschikt materieel naar Schiphol kunnen reizen. 

Waarom is hiervoor dan nooit gekozen door NS? 

 

Is het niet de bedoeling om zodra de ICNG vanaf de HSL Zuid naar Amsterdam Zuid en verder richting Enschede/Groningen/Leeuwarden wordt ingezet een Airport Sprinter (met aangepaste SNG treinstellen) te laten rijden tussen Amsterdam Centraal en Schiphol (-Hoofddorp)?

Reageer