Vandaag weer iets bijzonders meegemaakt. De trein uit Breda kwam met +10 in Rsd binnen, rond 20.14 uur. Dacht eerst de overstap naar Middelburg te missen, maar die trein kwam met +14 in Rsd aan. Overstap dus geslaagd. Maar wie schetst mijn verbazing dat die trein in Middelburg exact om 21.01 uur bleek aan te komen! Die machinist heeft dus kans gezien de vertraging op het traject Roosendaal - Middelburg volledig in te lopen! NS kan het dus wel! Die machinist heeft er dus flink de vaart in gezet!
Waarschijnlijk hebt je in werkelijkheid een trein eerder gehaald die normaal niet aansluit op de IC uit Breda maar doordat deze vertraagd reed wel. Deze had eigenlijk om 20:44 in Middelburg aan moeten komen maar kwam door de vertraging om 21:01 aan. De trein die normaal aansluit op de IC uit Breda zat daar achter en kwam pas om 21:17 in Middelburg aan.
Vandaag weer iets bijzonders meegemaakt. De trein uit Breda kwam met +10 in Rsd binnen, rond 20.14 uur. Dacht eerst de overstap naar Middelburg te missen, maar die trein kwam met +14 in Rsd aan. Overstap dus geslaagd. Maar wie schetst mijn verbazing dat die trein in Middelburg exact om 21.01 uur bleek aan te komen! Die machinist heeft dus kans gezien de vertraging op het traject Roosendaal - Middelburg volledig in te lopen! NS kan het dus wel! Die machinist heeft er dus flink de vaart in gezet!
Die trein had om 20.44 uur in Middelburg moeten zijn, dus volgens mij is de vertraging alleen maar verder opgelopen.
Als deze situatie je maatstaf is voor 'de NS kan het dus wel' zal je van een koude kermis thuiskomen. Dergelijke vertragingen zijn onmogelijk om in te lopen op hooguit enkele minuten na. Het Nederlandse spoor is daar gewoon te klein én te druk voor...
Je zat in trein 2360 zo te zien. Die heeft niets ingelopen:
https://treinposities.nl/ritinfo/20240906/2360
Nou ja je bent in principe niks verloren aan tijd, alleen maar mooi toch?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.