storing | NS Community

storing

  • 11 April 2023
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik neem sinds maart elke dinsdagochtend de trein van Amsterdam Zuid naar Lelystad.

Waarom is er elke keer last minute een storing? Het is echt ongelofelijk. Ik heb nu slechts 1x meegemaakt dat de trein zonder problemen de eindbestemming bereikte. Nu is er een defecte spoorbrug tussen Almere en Lelystad. 


 


4 reacties

Reputatie 7
Badge

Aangezien schippers en vrachtwagenchauffeurs niet van te voren aankondigen waar en wanneer ze tegen een spoorbrug aan rijden of varen, komen dit soort dingen inderdaad pas in de borden als ze gebeurd zijn. Heel vervelend natuurlijk, maar er is niet heel veel aan te doen.

 

Zelfde geldt voor een stel herten wat door de hekken heen breekt en besluit op en rond het spoor te gaan wandelen. Wordt eveneens niet van te voren aangekondigd, al zou het natuurlijk wel handig zijn.

 

Het is wel bijzonder dat het toevallig elke keer gebeurt wanneer ik met de NS reis (1x per week van A’dam naar Leeuwarden). Wat is het de volgende week dinsdag? Een defecte trein?

Reputatie 7
Badge +3

Aangezien schippers en vrachtwagenchauffeurs niet van te voren aankondigen waar en wanneer ze tegen een spoorbrug aan rijden of varen, komen dit soort dingen inderdaad pas in de borden als ze gebeurd zijn. Heel vervelend natuurlijk, maar er is niet heel veel aan te doen.

 

Zelfde geldt voor een stel herten wat door de hekken heen breekt en besluit op en rond het spoor te gaan wandelen. Wordt eveneens niet van te voren aangekondigd, al zou het natuurlijk wel handig zijn.

Hertelijk bedankt voor deze uitleg 😂

 

Reputatie 7
Badge

Het is wel bijzonder dat het toevallig elke keer gebeurt wanneer ik met de NS reis (1x per week van A’dam naar Leeuwarden). Wat is het de volgende week dinsdag? Een defecte trein?

Ik kan je verzekeren dat we bij de verkeersleiding geen punt in de agenda hebben staan dat de boel stil ligt als yskim met de trein reist. Je hebt "gewoon" iedere keer pech dat er iets gebeurt.

Reageer