Skip to main content

Suggestie om het reizen in de trein leuker te maken

  • 21 December 2023
  • 33 reacties
  • 814 Bekeken

Er bestaat al lange tijd een stiltecoupé. Voor sommige mensen een uitkomst, maar ik vind het er erg ongezellig 😉 Ik mis het alternatief: een gezellige & sociale coupé. Waar je kunt gaan zitten als je met mensen die je niet kent juist wel wil kletsen en zitje waar je spelletjes kunt spelen met onbekenden. Misschien kun je zelfs een speeddate wagon maken! Ik schat in dat een groot deel van de jonge reizigers graag de mobiele telefoon even weglegt en nieuwe mensen ontmoet <3 

33 reacties

Reputatie 7

Ik wil een slaapcoupé waar ik in alle rust kan slapen en me geen zorgen hoef te maken wanneer m'n trein stil staat.

Of een alleencoupé, waar je in je eentje een hele coupé voor jezelf hebt die je zelf kan inrichten op kosten van NS!

Ook wil ik een autocoupé zodat ik m'n auto mee kan nemen in de trein

 

Of een woedecoupé waar je je woede kan uiten door dingen te slopen!

 

ALSJEBLIEFT NS!!!!

Reputatie 7
Badge +3

Ik wil een slaapcoupé waar ik in alle rust kan slapen en me geen zorgen hoef te maken wanneer m'n trein stil staat.

Of een alleencoupé, waar je in je eentje een hele coupé voor jezelf hebt die je zelf kan inrichten op kosten van NS!

Ook wil ik een autocoupé zodat ik m'n auto mee kan nemen in de trein

 

Of een woedecoupé waar je je woede kan uiten door dingen te slopen!

 

ALSJEBLIEFT NS!!!!

Je kunt je (slaap)kamer ombouwen tot een NS coupé.

Reputatie 7

Ik wil een slaapcoupé waar ik in alle rust kan slapen en me geen zorgen hoef te maken wanneer m'n trein stil staat.

Of een alleencoupé, waar je in je eentje een hele coupé voor jezelf hebt die je zelf kan inrichten op kosten van NS!

Ook wil ik een autocoupé zodat ik m'n auto mee kan nemen in de trein

 

Of een woedecoupé waar je je woede kan uiten door dingen te slopen!

 

ALSJEBLIEFT NS!!!!

Je kunt je (slaap)kamer ombouwen tot een NS coupé.

Das niet hetzelfde, mijn slaapkamer kan niet reizen een NS coupé wel...

Badge +3

Das niet hetzelfde, mijn slaapkamer kan niet reizen een NS coupé wel...

Slapend (schoenen uit, voeten op de bank met krantje eronder) in een minimaal bezette coupé…

HC boos: dat doe je thuis maar! “Sorry, heb thuis geen intercity die me in slaap wiegt!”

HC lacht: oke dan, het ging om je voeten op de bank maar bij deze gewaarschuwd. En oh ja, je vervoerbewijs graag! 🤣

Liften van de NS op station Baarn

ik heb een suggestie voor de liften op dit station die regelmatig helemaal vies van de urine zijn. Is het mogelijk om een paar spiegels in de liftschacht erachter te hangen. Ik durf te wedden dat het psychologisch dan zo werkt dat het veel minder voorkomt. Kost bijna niks en is het proberen waard. 
het schijnt het beste te werken als ze schuin in de hoeken geplaatst worden. 

In Singapore hadden ze dit probleem ook. Daar hebben ze liften toen standaard voorzien van een alarm dat afgaat als er iemand urineert. Sindsdien is het probleem opgelost.

Reputatie 7

Liften van de NS op station Baarn

ik heb een suggestie voor de liften op dit station die regelmatig helemaal vies van de urine zijn. Is het mogelijk om een paar spiegels in de liftschacht erachter te hangen. Ik durf te wedden dat het psychologisch dan zo werkt dat het veel minder voorkomt. Kost bijna niks en is het proberen waard. 
het schijnt het beste te werken als ze schuin in de hoeken geplaatst worden. 

In Singapore hadden ze dit probleem ook. Daar hebben ze liften toen standaard voorzien van een alarm dat afgaat als er iemand urineert. Sindsdien is het probleem opgelost.

Voor mij (als ik een liftpisser was) zou een spiegel toch niet wat effectiever zijn. Ik denk niet dat er iemand is die zichzelf graag ziet plassen.

Liften van de NS op station Baarn

 

 

Voor mij (als ik een liftpisser was) zou een spiegel toch niet wat effectiever zijn. Ik denk niet dat er iemand is die zichzelf graag ziet plassen.

Na 20 pilsjes denk ik niet dat een spiegel erg effectief zal zijn.

De lift is rondom van glas. Plaats de spiegels op de muur ACHTER. het glas en niemand kan erbij. Geen vandalisme mogelijk. Je kunt er onmogelijk bij. 
het zal voelen alsof je bespiedt wordt. 
 

Reageer