Super dank bureau gevonden voorwerpen!

  • 14 October 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Op 15 oktober mijn jas in de trein naar Enschede laten hangen. Direct ontdekt, via een stationsmedewerker het nr vanbureau gevonden voorwerpen gekregen en super vriendelijk geholpen. Binnen een half uur teruggebeld dat de jas was gevonden door de conducteur die even een rondje door de trein had gemaakt! Super aardig! De jas ging naar bureau Enschede maar dat was nu gesloten. Ik kon deze op maandag, dinsdag of woensdag ophalen in Enschede. Op 25-26-27 september. Op 18 september ging ik op een opgenomen vrije dag met mijn vrij reizen naar Enschede. 9 Uur vertrek, boekje, koffie erbij. Kapotte trein bij Almelo dus ik mocht nog wat omwegen maken en om 12 uur in Enschede! Bureau gesloten! Middagpauze? Nee, gesloten. NS gebeld, eh het was 18 september! Geen 25-26-27 september! No one to blame, alleen ikzelf. Om half 3 weer thuis! Een volgende poging heb ik niet ondernomen want de service ging nog verder. De jas werd naar Utrecht gestuurd, ik kreeg een e-mail voor de verzendkosten en zojuist ontving ik mijn jas! Dank NS, dank bureau gevonden voorwerpen! Dit alles doet je beseffen hoeveel mensen bezig zijn met een jas die ik vergeten ben. Een jas die weinig financiële waarde heeft maar waaraan ik gehecht ben! Ik was al een zeer blije NS reiziger maar ben echt onder de indruk wat jullie voor de klanten doen! Hartelijke groeten, Karin💐💐💐


1 reactie

Goedemiddag Kaat57hen, Welkom op de NS Community!

Wat fijn dat je jouw jas weer terug hebt gevonden! Dankjewel voor jouw positieve feedback. Dat doet ons goed. 

Reageer