beantwoord

Telefoon verloren- 10-11-2021

  • 10 November 2021
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Goedemorgen,

Vanochtend heb ik de trein, intercity naar Arnhem Centraal van 8.04 vanaf Utrecht Centraal genomen en ik ben uitgestapt bij Veenendaal-De Klomp. Ritnummer: 3223, Treinstel: 8646. Ik zat aan het einde van de trein, tweede klas, beneden verdieping, als ik het goed heb onthouden in een 4-zits. Ik ben bij het uitstappen mijn telefoon op de bank/tafel vergeten, kan ook zijn dat hij op de grond is gevallen. Het is een zwarte Samsung A3 2017, met een telefoonhoes eromheen. Hier zit ook mijn ID-kaart en mijn ASN pinpas in. Nadat hij bij Arnhem is aangekomen heeft de conducteur de telefoon niet meer gevonden, dus mijn hoop is dat iemand mijn telefoon heeft gevonden meegenomen of ergens ingeleverd. Mocht dat zo zijn, dan zou ik heel dankbaar zijn als je contact opneemt! Dat kan via ***** of *******. Bij voorbaat dank voor de eerlijke vinder! :)

Met vriendelijke groeten,

Edmee Witmer

 

*Aangepast door moderator

icon

Beste antwoord door Erryt NS 10 November 2021, 12:34

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Edmee Witmer en welkom bij de NS Community,

 

Wat naar dat je je telefoon bent verloren. Ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd voordat er iemand misbruik van maakt. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze afdeling gevonden voorwerpen. Dit kan telefonisch via 030 - 7515151, Facebook of Twitter. Je kan alvast hier een melding maken van jouw telefoon. Hopelijk krijg je je telefoon snel weer terug.

Reageer