toilet defect en coupe smeerig: intercity rotterdam naar Leeuwarden

  • 5 May 2023
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Ik zit in de Intercity van Rdam (5 mei vertrek 9.35 uur, ik zit in treinstel 7631 1e klas) naar Leeuwarden. Ik moet nodig naar het toilet en constateer dat alle toiletten dichtzijn/defect zijn. Een drama want ik kan mijn behoefte niet lang ophouden. Moet ik er nu tussenuit op CS Utrecht of Amersfoort? Dan weer veel later een volgende intercity pakken? Ik schrijf dit voor het eerst terwijl me dit al vaak is overkomen. Wat een drama ondanks de belofte om de sanitaire dienstverlening te verbeteren. Daarnaast is de coupe smerig. Zittingen zijn bevlekt met etensresten en opgedroogde vloeistoffen. Ik snap dat er een probleem is met verkrijgen personeel, maar dat excuus hoor ik tegenwoordig overal. Hoe terecht is dat?


4 reacties

Reputatie 7
Badge

Tja, de WC's bij NS zijn gewoon een drama. 

Reputatie 2

U begrijpt het verkeerd: NS is een hip, digitaal mobiliteitsbedrijf met een app waarin de moderne mens deelauto's, deelscooters en deelfietsen kan huren. Gewoon mensen betaalbaar met de trein naar hun werk brengen is zo vorige eeuw. Heeft u de defecte wc al gemeld via Twitter of de chatrobot?

I….. Ik snap dat er een probleem is met verkrijgen personeel, maar dat excuus hoor ik tegenwoordig overal. Hoe terecht is dat?

Als u dat overal hoort en vele bedrijven hebben deze zelfde problemen, dan zou je toch gaan denken dat het zomaar eens waar zou kunnen zijn dat personeel krijgen een groot probleem is.

U begrijpt het verkeerd: NS is een hip, digitaal mobiliteitsbedrijf met een app waarin de moderne mens deelauto's, deelscooters en deelfietsen kan huren. Gewoon mensen betaalbaar met de trein naar hun werk brengen is zo vorige eeuw. Heeft u de defecte wc al gemeld via Twitter of de chatrobot?




Dan zou dat hippe bedrijf in de app kunnen vermelden welke WC's in welk treinstel defect zijn?

Reageer