Ik heb net een trein kaartje gekocht maar heb hem niet op me e-mail binnen gekregen
Beste antwoord door Loes
Bekijk origineelIk heb net een trein kaartje gekocht maar heb hem niet op me e-mail binnen gekregen
Beste antwoord door Loes
Bekijk origineelDit kan soms even duren of hij is in de spam terecht gekomen. Ik hoor het helaas wel vaker en wil daarom adviseren om het kaartje in de NS app te laden. Als de mail later komt, heb je hem al in de app gedownload.
Dit kan soms even duren of hij is in de spam terecht gekomen. Ik hoor het helaas wel vaker en wil daarom adviseren om het kaartje in de NS app te laden. Als de mail later komt, heb je hem al in de app gedownload.
Je kunt een kaartje alleen in de app importeren vanuit de mail, toch? Of kan het ook vanaf de bestelpagina (na betaling)?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.