De treinen zijn laatste tijd best vies! Geen goed plaatje NS! Gaat dit aangepakt worden ?
Hoi Paul,
Als je de NS-app gebruikt, kun je hierin een melding maken.
Bij “hoe is je reis?” kun je onder andere bij reinheid een score aangeven, een tekst invoeren, en een treinstelnummer meegeven.
Als je wilt, krijg je ook een reactie terug.
Dank voor reactie, dit is niet een incident dit is structureel! Afgelopen dagen alle treinen waar ik in heb gezeten vies en armoedig en niet alleen toiletten maar alles stoelen bankjes klaptsfles vloer! Dus graag info over waar en klacht in te dienen die aankomt op juiste afdeling
Goedemorgen Paul meijvogel en welkom bij de NS Community.
Het is goed mogelijk dat jij de laatste paar dagen een nasleep hebt gemerkt van de grote storing van afgelopen zondag. Veel materieel kon daardoor niet op de eindbestemming komen van de dienstregeling van die dag, waardoor ook geplande schoonmaak niet uitgevoerd kon worden. Het is goed mogelijk dat het meerdere dagen kost om die achterstand in te halen.
Het indienen van een klacht kan in ieder geval via elk van onze Klantenservice kanalen. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.
Jullie maken het onmogelijk om klacht in te dienen! Een mailadres zou voldoende moeten zijn maar ns maakt procedure zo lastig dat je afhaakt ! Jammer !
Dit vuil is ouder dan een paar dagen.....kwestie van onvoldoende schoonmakers, onvoldoende wasstraten, onvoldoende dagelijks onderhoud. Een grote storing helpt natuurlijk niet. De staat van de treinen is de afgelopen maanden zeer matig geweest.
Personeelstekort en vermoedelijk ook een stukje kostenbesparing. Als persooneel zijnde erger ik me óók aan de smerige bende die het in sommige treinen is. En ook aan de beesten die de boel zo goor achterlaten trouwens
Treinstel 4059, vloer ontiegelijk smerig. Alles plakt en klerft
Ja daar heb je een punt
Goedemorgen Paul meijvogel en welkom bij de NS Community.
Het is goed mogelijk dat jij de laatste paar dagen een nasleep hebt gemerkt van de grote storing van afgelopen zondag. Veel materieel kon daardoor niet op de eindbestemming komen van de dienstregeling van die dag, waardoor ook geplande schoonmaak niet uitgevoerd kon worden. Het is goed mogelijk dat het meerdere dagen kost om die achterstand in te halen.
Het indienen van een klacht kan in ieder geval via elk van onze Klantenservice kanalen. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.
Laten we gewoon eerlijk zijn dat de inwendige reiniging gewoon erg matig is, ook als er geen verstoringen zijn.
Dweilen wordt maar heel beperkt gedaan en de schoonmakers zijn over het algemeen onder bezet doordat er iemand niet is komen opdagen en ze hebben ook erg weinig tijd om zo’n trein door te gaan.
Laat het NS management eens onverwachts een kijkje gaan nemen op de rangeerterreinen waar het schoonmaken gebeurt en dan gewoon alsof ze rangeer personeel zijn. De schoonmakers moeten minimaal met het dubbele aantal zijn om serieus werk te maken van het inwendig reinigen van treinen t.o.v. het aantal mensen nu.
En de reizigers kunnen hun bijdrage leveren aan het minder vervuilen van treinen want sommige reizgers zijn wat dat betreft net varkens hoe ze de trein achterlaten. Want als treinpersoneel schrik je ook hoeveel vervuiling mensen achterlaten na rit met de trein op een traject van totaal iets meer dan 2 uur. Dat is een flinke vuilniszak vol uit een Virm-6.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.