Skip to main content

Treinrit herkenning in de App

  • 18 June 2024
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

De NS App vertelt me dat de App herkent in welke trein(rit) ik zit. Ik kan echter als gebruiker niet meekijken in welke rit de App mij veronderstelt te zitten. Als ik in de trein bijvoorbeeld een reis plan (“gebruik huidige locatie”) dan verschijnt niet het treinstel waarin ik me bevind. Hoe kan ik dat wel ontdekken?

2 reacties

Reputatie 2

Bij mij komt het altijd op de 'homepagina' te staan van de NS app

Soms krijg je dan ook een melding van de NS App die vraagt om de treinreis te beoordelen.

Reputatie 7

Deze functie werkt overigens 9/10 keer niet, of pas heel laat. Het is natuurlijk wel fijn om te hebben, een reisplanner die automatisch update naar een rit die wel haalbaar is als er bijvoorbeeld een storing of uitval van een trein is. Alleen update ie nu gebaseerd op je locatie, ik neem aan dat hij de locatie van de trein vergelijkt met jouw locatie en daarop baseert of jij wel daadwerkelijk die rit aan het maken bent of toch een andere hebt gepakt. Blijkbaar gebeurt dit ook als je verbind met "Wifi in de trein", mits je die instelling aan hebt staan.

 

Het is in iedergeval een stap in de juiste directie!

 

Bij mij komt het meestal als ie wel werkt in mijn opgeslagen ritten te staan.

Nou, hij vervangd gewoon de rit die je hebt opgeslagen met de juiste.

Reageer