Ik heb 2 treinkaartjes via de ns-app gekocht en wil ze uitprinten maar heb geen bevestigingsmail ontvangen dus kan ze niet uitprinten.
iemand enig idee hoe dit nu moet doen?
Ik moet ze uitprinten voor ouderen die niet kunnen omgaan met een mobiele telefoon.
Het kan soms even duren voor je de mail krijgt. Als je al minstens een half uur wacht, kun je het beste even bellen met NS klantenservice. Ze sturen de mail dan opnieuw.
Hoi
Hopelijk heb je de mail inmiddels al binnen.
Je zult het vast al gedaan hebben, maar eventueel in de spambox kijken?
Mocht de mail ook daar niet in terecht zijn gekomen, dan zeker de suggestie van
Nog niets ontvangen. Wel de gewone mail maar kan daarmee niets uitprinten.
Nog niets ontvangen. Wel de gewone mail maar kan daarmee niets uitprinten.
Er zit geen button met haal kaartjes op? De tickets zitten niet in de mail maar moet je nog ophalen via link/button.
Klopt,is normaal gesproken ook maar is nú nergens te vinden. Vandaar de vraag of iemand weet hoe het anders moet.
Er zou een link moeten zijn. Kijk nog eens.
NS tickets zitten in een link in de mail.
U kunt de tickets ook in de NS app vinden, (rechtsonder) meer, mijn tickets.
Ook offline blijven tickets zichtbaar.
Neem eventueel contact op met NS klantenservice met facebook messenger, chat of telefonisch.
Ik heb alleen de uploaden e-tickets maar uitprinten moet via de bevestigingsmail die ik niet heb gekregen.
Ik heb alleen de uploaden e-tickets maar uitprinten moet via de bevestigingsmail die ik niet heb gekregen.
Uitprinten kan via de website waar je ze uploadt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.