Donderdag 6 oktober besloot ik thuis te blijven werken, omdat tussen Utrecht en Hilversum de hele dag de helft van de treinen uit dienst werd genomen. Nergens werd iets van een storing vermeld. Vanochtend, dinsdag 11 oktober, trein 8.42 Utrecht-Hilversum, arriveerden 4 treindelen ipv de gebruikelijke 10 delen die standaard al best vol zijn. De hoeveelheid passagiers paste niet, en de trein bleef (daarom?) uiteindelijk staan. De kennelijk gekozen oplossing: iedereen moest maar mee met de trein van 8.56. Zeven delen, zoals gebruikelijk. Gek hè, dat ook deze trein overvol was? Niet alles is te plannen, maar hier gaat iets echt mis!
Bladzijde 1 / 1
Ach, ook daarvoor is een meldpunt.
Het is bepaald niet de enige keer en ook bepaald niet de laatste.
Dit alles om de vol betalende en dus hogelijk gewaardeerde reiziger te laten merken dat het toch echt niet z/hij is die de enorm gecompliceerde bedrijfsprocessen bepaalt maar NS en enkel NS in zijn eigen HGB-wijsheid. En dan moet de echte tijd van vallende blaadjes=platte kantjes=uitval van materieel nog komen deze herfst.
Behalve je gerechtvaardigde frustratie uiten hep dit soort reaxi´s verder geen sin.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.