Gisteren (18-11-2022) bij mijn reis vanuit Rotterdam C.S bleek dat ik mijn nieuwe OV kaart
(ingangsdatum november 2022) nog niet bij me had gestoken. Kon gelukkig nog wel net mijn trein (19.12 uur) halen en heb me gemeld bij de conducteur voor een vervoersbewijs, wat gelukkig geen probleem was. In alle haast en stress heb ik echter mijn oude mailadres opgegeven, waardoor het voor de NS niet mogelijk is om mij een betaalverzoek voor de verschuldigde ritprijs (€19,30) te sturen.
Hoor graag hoe ik dit kan corrigeren.
Bladzijde 1 / 1
Ik denk dat u geluk gehad heeft. Ik heb nog nooit gehoord dat een conducteur een vervoersbewijs ‘op rekening’ uitschrijft. Moest u zich ook legitimeren? En zijn die gegevens genoteerd?
NS conducteurs sturen geen betaalverzoekjes. Wel mail met boete+ritprijs. Wanneer je nog meer persoonlijke gegevens hebt moeten opgeven zul je deze vanzelf ontvangen. Zoniet dan heb je een gratis reisje gehad.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.