beantwoord

verloren Iphone

  • 5 September 2022
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Op donderdag 1 september mijn telefoon verloren in de trein, ik heb direct daarna een melding gemaakt bij de balie in Eindhoven Centraal. Na een tijdje wachten werd ik gebeld dat hij was gevonden en afgeleverd op Arnhem centraal en dan ik hem binnen 5 dagen kon ophalen. Het was voor mij in die vijf dagen niet mogelijk om hem op te halen dus wil ik hem graag laten verzenden, nu weet ik niet of dat dit automatisch gebeurd en zo niet waar ik deze keuze kan aangeven want ik heb geen e-mail ontvangen dat hij terecht is, alleen een telefoontje. 

Hopelijk kunt u mij helpen met wat ik kan /moet doen.

met vriendelijke groet Ruben Hoppenbrouwers.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 September 2022, 19:16

Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond RubenHoppenbrouwers en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp heb je ook geen gebruik gemaakt van het formulier verloren voorwerpen? Normaal gezien krijg je namelijk een e-mail met instructies, maar ik begrijp dat je ook geen formulier hebt ingediend dus zou het kunnen dat je die ook niet krijgt.

Ik zou je willen adviseren om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling verloren voorwerpen. Deze is bereikbaar via 030-7515155, optie 4-1 in het keuzemenu. Je kunt dan aangeven dat jouw telefoon al was gevonden, maar dat je hem niet tijdig kon ophalen bij de betreffende balie. Mijn collega's kunnen je dan verder helpen.

Reageer