beantwoord

verloren jas

  • 17 July 2023
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

Ik ben mij beige lange zomerjas kwijt geraakt in de trein van Amsterdam centraal naar Almere centrum om 15:08 uur als iemand hem gevonden heeft stuur me gerust een bericht. 

icon

Beste antwoord door Vareo 17 July 2023, 17:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5

......En mijn vraag is: Loopt een conducteur of een schoonmaker door de trein om te kijken of er spullen zijn achtergebleven? Of wachten ze tot een passagier een gevonden voorwerp afgeeft?

Een conducteur loopt de trein op de eindbestemming na, ook schoonmakers zijn daar (meestal) actief.

Echter de jas kan in de tussentijd al lang zijn meegenomen door een reiziger en op een station of aan een NS medewerker zijn afgegeven.

Reputatie 7
Badge

Okee, dat zag ik over het hoofd. Hopen maar dat de jas terecht komt.

Hoezo raar? Misschien is de jas over het hoofd gezien en duikt die later weer op. Maar er is ook een mogelijkheid dat iemand die jas mee naar huis genomen heeft en het zelf houdt. 

Het is niet raar dat hij nog niet gevonden is, het is raar dat de ns na 1,5 dag zegt dat de jas na 3 dagen nog niet is gevonden.

Het is niet raar dat hij nog niet gevonden is, het is raar dat de ns na 1,5 dag zegt dat de jas na 3 dagen nog niet is gevonden.

 

Reputatie 7
Badge

Hoezo raar? Misschien is de jas over het hoofd gezien en duikt die later weer op. Maar er is ook een mogelijkheid dat iemand die jas mee naar huis genomen heeft en het zelf houdt. 

Ik heb op zondagavond 12 mei aan NS doorgegeven dat ik mijn jas die dag om 17.15 in de trein heb laten hangen. Vanmorgen, 14 mei om 3 uur (dus 1,5 dag later) kreeg ik bericht van NS dat mijn jas na 3 dagen nog niet was gevonden maar dat ze verder zoeken. Dat vind ik een beetje raar. 
En mijn vraag is: Loopt een conducteur of een schoonmaker door de trein om te kijken of er spullen zijn achtergebleven? Of wachten ze tot een passagier een gevonden voorwerp afgeeft?

Reputatie 7
Badge

U kunt beter een opsporingsbericht invullen. Ik denk niet dat een eventuele vinder zich hier meldt. 

Reageer