beantwoord

vervangend busvervoer aanrijding

  • 28 October 2022
  • 4 reacties
  • 265 Bekeken

beste ns. Ik en vele anderen zijn zojuist met vervangend vervoer van harderwijk naar putten gebracht. Volgens de buschauffeur konden we daar verder met de trein, maar aangekomen in Putten krijgen we te horen dat er op dit moment geen treinen van en naar putten rijden. De app en de klantenservice bevestigen dit

Waarom wordt er busvervoer georganiseerd naar een station van waar het op het moment niet mogelijk is om verder te reizen en rijdt de bus niet gewoon verder naar bijvoorbeeld Amersfoort?  mvg bo

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 28 October 2022, 16:22

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

U treft het even niet. In principe rijdt er namelijk wél elk half uur een sprinter richting Utrecht, maar net de trein van 16.29 uur is zo te zien opgeheven. Om 16.59 uur zou er weer een trein naar Utrecht moeten rijden.

Reputatie 7
Badge +1

Omdat U verlangt dat bussjofeurs in de toekomst kunnen kijken en aldoende voorspellen of er verderop waar ze niet hoeven te rijden mogelijk misschien wie weet wel weer ´ns hommeles aan het handje kan wezen?

Reputatie 5

U zou wel mogen verwachten juist geinformeerd te worden bij treinuitval. Dit lijkt me dan ook een terechte klacht. Ik zou zeggen, NS-moderators, pak dit op!

 

Vind ik ook. Het kan natuurlijk zo zijn dat de communicatie met de betreffende bus(chauffeur) op dat moment niet voldoende was, maar het is wel heel naar om na de busreis nog eens extra te moeten wachten. Begrijpelijk. Ik ga deze situatie even aankaarten.

Reageer