Ik weet niet waar ik moet beginnen.. maar de NS laat het volledige afweten als het gaat om hygiëne in de treinen... Klagen over dat er geen personeel te verkrijgen is om ze schoonmaken komt mij de keel de keel uit. Betaal de mensen beter en je zult zien dat ze in de rij staan.
Jaarlijks gaat met gemiddeld 5% het prijskaartje omhoog. Geld genoeg zou je denken. En ja er is gelukkig geld genoeg voor de Top bestuurders en de graaiers eronder.
Maar er is nooit genoeg geld om personeel dat de treinen van binnen en buiten schoon kan maken en houden.
Jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen van treinen die om 06.00 in de ochtend al worden ingezet. Ik kan je vertellen die zijn niet aangeraakt of gezien door de schoonmaak dienst.. (mocht er een goedkoop argument worden ingezet over tijdstip van viezigheid)
Jammer dat we al zover zijn dat de NS top zich niet schaamt voor de diensten waar ze dik voor worden betaald niet zien of ervaren.
Ja dat ervaren is natuurlijk een te ver! Want ze zijn niet gek om hun eigen dienst als vervoers optie te zien wn te ervaren..
Welkom in de wereld van de NS TOP!