vieze trein

  • 13 February 2022
  • 6 reacties
  • 600 Bekeken

Goedemiddag, 

 

wij zitten vandaag in de trein van Heerlen naar Amsterdam. Vertrek vanuit Heerlen 13.19 trein toestel 8624. Deze trein is zo ontzettend vies, zowel binnen als buiten. Door de ramen kijken is bijna niet mogelijk en binnen is alles vies en veel vlekken. Ik vind het voor de prijs die wij betalen onaanvaardbaar. 
 

groetjes Sandra 


6 reacties

Reputatie 7
Badge

Er waren zeker geen schoonmakers. Je hoort wel vaker klachten over vieze treinen.

Reputatie 7
Badge +3

Met dagelijks zoveel positieve coronatesten zal er ook minder schoonmaakpersoneel zijn. Echter vind ik dat over het algemeen al een tijd de NS treinen vuiler zijn dan die van andere vervoerders.

Reputatie 7
Badge +1

NS-treinen zijn de laatste tijd ten opzichte van andere vervoerders inderdaad behoorlijk smerig. 

Ik begreep echter van diverse kanalen dat er een aantal wasstraten defect zijn, en er veel personeel thuis zit waardoor er nu een achterstand is in het wassen van treinen.

Reputatie 6

Hallo en welkom bij de NS Community S borsboom!

Dit kan je altijd het beste doorgeven via onze social kanalen, zodat we daar een melding van kunnen maken. Ik heb het in dit geval al voor je doorgezet!  Het klopt helaas wel dat er op het moment een achterstand is in de schoonmaak.
 

Van Schiphol naar Leiden, voor velen van ver de eerste kennismaking met een NS trein, een dubbeldekker die buitengewoon smerig was aan de buitenkant en met heel slecht uitzicht naar buiten door vuile ramen. Een slechte ontvangst door NS in Nederland. Later, trein van Leiden richting Haarlem, zelfde verhaal, de overtreffende trap van vuil aan de buitenkant.

 

Wat spijtig zeg. Ik zet je signaal door waarvoor bedankt. Hopelijk tref je de volgende keer een schone trein.

Reageer