beantwoord

Vieze trein


Trein van Zwolle naar den Haag  vanochtend 1 juni 22 is vuil aan de buitenkant en de afvalbak is helemaal vol.Dat geeft dus een nog viezere trein van binnen..

icon

Beste antwoord door Sanne NS 1 June 2022, 14:49

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Er is tekort aan schoonmaakpersoneel.

Goedemiddag Hrampen en welkom op de NS Community! 

Wat spijtig om te lezen dat jij een flink vieze trein hebt getroffen. Goed dat je dit even meld. Ik raad je aan om dit de volgende keer via Social Media bij ons aan te geven. Dan kunnen wij gelijk een melding voor je doorzetten om deze eventueel schoon te maken. 

Trein van Zwolle naar den Haag  vanochtend 1 juni 22 is vuil aan de buitenkant en de afvalbak is helemaal vol.Dat geeft dus een nog viezere trein van binnen..

Waarom geeft dat een nog viezere trein van binnen?  We zijn toch wel zo fatsoenlijk opgevoed dat we afval wat niet in de prullenbak kan gewoon even meenemen als we de trein uitstappen en op het station in de afvalbak deponeren. Of zijn we dat stadium van fatsoen al voorbij ?

Reputatie 7
Badge +3

Tja, de vraag stellen is hem beantwoorden Jeroen. 

Reputatie 7
Badge +1

Waarom geeft dat een nog viezere trein van binnen?  We zijn toch wel zo fatsoenlijk opgevoed dat we afval wat niet in de prullenbak kan gewoon even meenemen als we de trein uitstappen en op het station in de afvalbak deponeren. Of zijn we dat stadium van fatsoen al voorbij ?

Ik verbaas mij soms om wat men in die kleine bakjes probeert te proppen.

Wat dat betreft werken de grotere bakken op de balkons naar mijn idee stukken beter. Mijn ervaring is dat de meesten hun afval daar keurig in doen.

Goedemorgen, maandag 17 juli, trein van 6.48 uur naar Rotterdam treinstel 4216 is echt heel vies. Voor de prijs van de reis, het gemak en het aangenaam reizen zou het prettig zijn als de treinen in de ochtend gereinigd zijn. 

Lijkt me inderdaad niet zo prettig. Ik heb het doorgezet, dus hopelijk gebeurt dit niet gauw weer! :)

Vieze treinen ELKE DAG, Hier gaat het niet om dat de trein een keer niet goed is schoongemaakt, dit is een algemeen probleem bij de NS!! Wat gebeurt er met NS? 10 jaar geleden wat het een pret om met de trein op reis te gaan, de laatste jaren is enorm verslechterd in ALLE aspecten. Ik verwijt dit aan de management. Dit is geen tekort aan personeel, je kunt desnoods een externe schoonmaakbedrijf inschakelen. De focus lijkt bij NS ergens anders te liggen. De directeur moet aftreden, dit werkt niet! Wat is er aan de hand? Aftreden!

Reputatie 7
Badge

Even stoom afblazen.

Reputatie 7
Badge

Ik doe ook maar een melding: IC naar Den Haag Centraal om 19.54 vanaf Hengelo gisteravond. Wat een smerige trein zeg! Overal etensresten. Plus nog een WC die afschuwelijk stonk!

Reageer