beantwoord

vieze treinen in welvarend land icm hoge trein ticket prijzen

  • 31 August 2023
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Beste mensen

hoe is het toch mogelijk dat ik, reizend van Groningen` naar Amsterdam van zulke vieze en onhygiënische treinstellen en wc’s gebruik moet maken ? Zo duidelijk is te zien dat de schoonmaak enorm achterloopt. Terwijl we toch behoorlijke prijzen betalen voor een ticket. Waarom legt de NS hun reizigers niet fatsoenlijk uit waarom dit aan de orde is en hoe dit in de toekomst anders kan . Of zie ik iets over het hoofd?

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 31 August 2023, 13:36

Bekijk origineel

5 reacties

!

Badge +3

Waarom legt de NS hun reizigers niet fatsoenlijk uit waarom dit aan de orde is

NS heeft deze tekst geschreven om reizigers te informeren.

Goedemiddag florhamelink en welkom bij de NS Community.

!

Als je de illusie wilt creëren dat er andere gebruikers eenzelfde mening delen, is het wel verstandig om eerst uit te loggen en met een tweede account in te loggen alvorens je die reactie plaatst.

Voor de rest verwijs ik graag naar de reactie van Tochjo.

Beste mensen

hoe is het toch mogelijk dat ik, reizend van Groningen` naar Amsterdam van zulke vieze en onhygiënische treinstellen en wc’s gebruik moet maken ? Zo duidelijk is te zien dat de schoonmaak enorm achterloopt. Terwijl we toch behoorlijke prijzen betalen voor een ticket. Waarom legt de NS hun reizigers niet fatsoenlijk uit waarom dit aan de orde is en hoe dit in de toekomst anders kan . Of zie ik iets over het hoofd?

OV is erg arbeidsintensief en daarom juist makkelijker betaalbaar te houden in landen met lagere lonen. Hoe hoger de lonen hoe duurder en slechter het OV in een land meestal is. Hetzelfde verschijnsel zie je ook in andere arbeidsintensieve sectoren zoals de zorg en het onderwijs.

Hallo Stijn 

nee hoor zo is het niet. Het uitroepteken hoorde nog bij de eerste tekst . Onbekendheid met dit medium als oorzaak .

groeten 

Reageer